Garantia Produselor


Pentru Piesele de schimb se ofera garantie pe piesa vanduta, daca apar probleme dupa montaj, se trimite in garantie doar piesa, nu se trimite cu tot cu telefon.

Conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legii OUG 140 / 28.12.2021 cu modificarile ulterioare. Astfel, conform legii OUG 140 / 28.12.2021 “In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului in primul rand repararea produsului sau are dreptul de a solicita inlocuirea produsului, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care masura este imposibila sau disproportionata”. Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabila de timp, care insa nu poate depasi 15 zile calendarisitice. In acest sens, definitia consumatorului este urmatoarea “orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care, in cadrul contractelor care intra sub incidenta prezentei legi, actioneaza in scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale”. Persoanele juridice nu intra sub celor doua legi mentionate anterior. In cazul persoanelor juridice, pot aparea exceptii cu privire la termenii si conditiile mentionate in cele doua legi, in cazul in care nu este stipulat altfel in contractul de vanzare-cumparare.
In concluzie, termenele de remediere ale produselor aflate in garantie sunt urmatoarele:
– maxim 15 zile calendaristice in cazul persoanelor fizice
– maxim 25 de zile lucratoare in cazul persoanelor juridice
Totusi, la aceste termene pot aparea intarzieri insa durata de remediere se va prelungi doar cu acordul in scris al clientului.
Toate produsele comercializate de magazinul online www.GsmContact.RO sunt noi, cu garantie nationala sau internationala.
In cazul in care produsul dumneavoastra nu se regaseste in lista va rugam sa cereti informatii in legatura cu procedura de garantie la numarul de telefon +40735387104 sau la adresa de mail office@GsmContact.ro. 
Majoritatea produsele noi se livreaza sigilate (in functie de politica fiecarui producator) si in ambalajul original al producatorului. Toate produsele sunt insotite de certificatul de garantie GsmContact.ro sau de certificat tipizat de distribuitor sau producator. Certificatele de garantie sunt emise in mod automat din sistem in data in care se genereaza factura. Certificatul de garantie intra in vigoare din momentul transferului de posesie ( momentul in care consumatorul intra in posesia produsului ).
 
 
Garantia produselor este de 2 tipuri:
a) Garantie tehnica : garantia oferita de distribuitor sau producator ( durată medie de utilizare )  – in acest termen, distribuitorul sau producatorul se angajeaza ca, in cazul lipsei conformitatii sa readuca produsul la conformitate.
b) Garantie de conformitate : garantia legala in conformitate cu legea OUG 140 / 28.12.2021, aplicabila in cazurile in care garantie tehnica este mai mica iar durata media de utilizare este de minim 24 de luni. In acest termen, vanzatorul se angajeaza ca, in cazul lipsei conformitatii sa readuca produsul la conformitate. Acest tip de garantie este aplicabil doar persoanelor fizice. 
  •     Garantia se ofera doar produsului vandut, nu acopera aparatul in care este montat, compania nu poate fi trasa la raspundere la alte daune, pierdere de date, defectarea altor componente ale telefonului.
  • Lipsa, modificarea, deteriorarea sigiliilor moka gsm duce la anularea garantiei
  •     Garantie pieselor de schimb este de 2 ani Pentru Persoane fizice, 3 luni pentru persoane juridice
  • Piese originale – Garantie 2 ani – este valabila doar daca este montanta in service-ul autorizat de catre producator
    Piese compatibile – Garantie 2 ani – este valabila doar daca este montata in service gsm autorizat

    Exceptie fac adezivii, care nu beneficiaza de garantie datorita naturii lor, si acumulatorii, care beneficiaza de garantie 90 zile de la data vanzarii, chiar si dupa montaj.
  • Pentru ambele situatii atasati dovada ca produsul a fost montat in service gsm autorizat / service autorizat de catre producator.
    Prin dovada se intelege Factura cu chitanta/ bon fiscal
    Fara dovada Factura cu chitanta / bon fiscal garantia nu este valabila.

    Pentru a beneficia de garantie,produsele trebuie testate, montate doar in service gsm specializat, care ofera fisa service/certificat constatator + bon fiscal, care semnaleaza operatiunea facuta. In caz contrar, produsul isi pierde garantia,deoarece montarea necesita cunostinte tehnice. 
  • NU BENEFICIAZA DE GARANTIE:
    -Produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri,crapaturi,piese plesnite sau ciobite,sigilii inlaturate,rupte sau modificate
    -Produsele utilizate in conditii inadecvate precum: manipulare incorecta,umiditate ridicata,praf,noxe,tensiuni de alimentare incorecte,prize defecte,variatii de temperature,patrunderea de lichide, instalari sau setari incorecte,etc.
    -Produsele care au fost defectate ca urmare a montarii incorecte sau a folosirii fara a avea cunostintele necesare
    Produsele deteriorate(verifica integritatea coletului in momentul in care il primesti), care au fost ridicate fara a incheia un process verbal de constatare cu agentul curier.
  • Lipsa certificatului de garantie din colet se anunta in termen de maxim 48ore.
 
Conform Lege OUG 140 / 28.12.2021
   CAPITOLUL V
  Termene
   Art. 16. – Răspunderea vânzătorului, conform prevederilor art. 9-14, este angajată dacă lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.
   Art. 161. – După expirarea termenului prevăzut la art. 16, consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse apărute în cadrul duratei medii de utilizare, în condiţiile legii.@
    __________
    @Articolul a fost introdus prin art. I pct. 7 din O.U.G. nr. 174/2008.
   Art. 162. – Pentru produsele a căror durată medie de utilizare este mai mică de 2 ani, termenul prevăzut la art. 16 se reduce la această durată.@
    __________
    @Articolul a fost introdus prin art. I pct. 7 din O.U.G. nr. 174/2008.
   Art. 17. – Consumatorul trebuie să informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate în termen de două luni de la data la care a constatat-o.
   Art. 18. – Până la proba contrară, lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă că a existat la momentul livrării acestuia, cu excepţia cazurilor în care prezumţia este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.
 
 
 
Expeditorul raspunde de corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB) cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.
Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: poliester, carton, folie bule de aer, etc. ). De asemenea, se recomanda ambalarea coletului astfel incat sa corespunda greutatii, formei si naturii continutului, cat si modului si duratei transportului. Ambalajul trebuie sa protejeze continutul astfel incat sa nu poata fi deteriorat prin presiune sau manipulari succesive, putând fi, dupa caz, din cutii de carton, placaj, lemn, plastic umplut cu polistiren.
 
Firma nu isi asuma raspunderea pentru eventualele pierderi de informatii survenite in urma unor defectiuni hardware – mai concret defectiuni de hard disk intern / extern, solid state drive intern / extern sau alte medii de stocare interne sau externe, drept pentru care se recomanda salvarea datelor importate periodic pe un suport extern.
Bateriile / acumulatorii sunt considerate bunuri perisabile, consumabile care isi pierd proprietatile inca din momentul fabricatiei.
Astfel, garantia acestor produse este cuprinsa intre 6 Luni
Piesele de schimb (display, buton, senzor etc) Samsung au o garatie 2 ani.
Piesele de schimb (display, buton, senzor etc) Huawei au o garantie de 2 ani.
Toate piesele de schimb beneficiaza de garantie 2ani, cu exceptie produsele care se considera consumabile (acumulatori etc)
Inlaturarea sigiliilor duce la pierderea garantiei.

Nu se acorda garantie la produsele media storage – CD-R(W), CD+R(W), DVD-R(W), DVD+R(W), discuri blu-ray, dischete. Nu se acorda garantie la consumabile: cartuse ink-jet, tonere laser, riboane, capete de printare, cilindru imagine, drum etc. Nu se acorda garantie la produsele software (licente, jocuri etc.). Nu sunt considerate defecte monitoarele care prezinta 3-5 pixeli defecti conform standardului de calitate international ISO 13406-2 clasa II. Garantia nu acopera si datele stocate pe produsele care permit stocarea acestora – in acest sens se recomanda backup-urile periodice. Garantie acopera transportul produselor catre si inapoi de la serviceul autorizat sau centrul de colectare insa nu acopera si asigurarea produselor. In cazul in care se dorestea asigurarea produselor, acest lucru se va face de catre client. Costurile de transport vor si suportate doar in cazul in care solicitarile sunt fondate; in cazul in care produsele nu prezinta nici un defect sau se incadreaza intr-una din situatiile mai jos prezentate, costurile de transport vor fi suportate de catre client. Se recomanda utilizarea produselor conform indicatiilor de utilizare inscrise in manualul de utilizare al produsului.
Situatiile de mai jos vor duce la pierderea (anularea) garantiei:
– defectiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea si utilizarea echipamentelor in conditii necorespunzatoare
– deteriorarile termice, mecanice, plastice ale produselor, datorate incendiilor, accidentelor sau neglijentei in utilizare, prezenta urmelor de contact cu lichid sau alte substante, urme de oxidare datorate folosirii in locuri cu abur sau umiditate excesiva, praf in exces, urme de arsuri, crapaturi, sparturi; componente calculator/server si orice alt tip de produs care au in componentea piese electronice indoite, deteriorate, rupte sau cu trasee electronice intrerupte; pini placa de baza, procesor, unitati de stocare, mufe de date/audio/video indoiti, rupti, arsi
– interventii asupra produselor executate de catre persoane neautorizate de vanzator, furnizor, importator sau producator
– lipsa sau deteriorarea sigiliilor sau inscrisurilor producatorului sau vanzatorului de pe produse; lipsa sau deteriorarea seriilor de fabricatie; desigilarea echipamentelor sau componentelor sigilate de vanzator, furnizor, importator sau producator; pierderea certificatului de garantie sau a actului de achizitie
– produsul nu a fost folosit in conformitate cu instructiunile descrise in manualul de utilizare sau pentru scopul pentru care a fost creat; produsul nu a fost folosit cu accesorii sau consumabile originale
– modificarea sau completarea datelor din certificatul de garantie; orice modificare facuta trebuie insotita de catre semnatura si stampila.
 
 
REMEDIEREA PRODUSELOR
 
In cazul in care un produs aflat in termenul de garantie se defecteaza iar termenii prezentati mai sus nu au fost incalcati, procedura este urmatoarea:
 
Produsul va trebui predat sau trimis prin curier  catre serviceul autorizat corespunzator, (in cazul in care pentru producatorul produsului defect nu se regaseste nici un service autorizat va rugam sa cereti informatii cu privire la trimiterea acestuia in garantie la nr de telefon 0371781788 sau la adresa de e-mail office@moka-gsm.ro). Durata de remediere a produselor poate varia, in functie de natura defectului si disponibilitatea pieselor, de la 2 la 15 zile calendaristice (in cazul persoanelor fizice). Dupa remedierea produselor, clientii vor fi instiintati prin SMS de acest lucru
Predarea sau trimiterea produselor cu coduri de deblocare poate duce la imposibilitatea diagnosticarii produselor, prin urmare, la nerepararea acestora in termenul mai sus stabilit. Predarea sau trimiterea produselor cu defecte mentionate partial poate duce la o diagnosticare si remediere partiala. Pret ecran Samsung, Pret ecran Huawei, Display Samsung, Display Huawei,
 
In cazul in care vi se comunica faptul ca produsul trebuie sa ajunga in centrul de preluare garantii al moka-gsm.ro, produsul se va aduce la adresa de mai jos sau se va trimite prin Fan Courier,  conform celor de mai jos:
– Destinatar: SC BRUME MODA SRL (In atentia Dep. Service – +40735387104) Jud. Constanţa, Mun. Constanţa, Piata Tomis 3 , Nr.5, – plata taxelor de transport la destinatar. De asemenea, coletul se va trimite fara ramburs
– Coletul sa contina produsul ambalat cat mai bine, de preferat in ambalajul original si cu accesoriile complete, copie de pe factura, copie de pe certificatul de garantie (in cazul in care certificatul de garantie este tipizat producator/importator, acesta se va trimite in original – pentru a se diferentia de catre certificatul tipizat mokagsm., , precum si datele de contact; si o foaie cu datele de contact (nume, telefon adresa) si defectul produsului 
– Receptia coletelor se va face in aceasi zi in care sunt livrate de curieri, in limita programului de lucru GsmContact.ro (Luni-Vineri 10:00-17:00). Coletele trimise vinerea vor fi preluate in service in ziua de luni a saptamanii urmatoare Durata de remediere a produselor poate varia, in functie de natura defectului si disponibilitatea pieselor, de la 2 la 15 zile calendaristice (in cazul persoanelor fizice). Dupa remedierea produselor, clientii vor fi instiintati prin SMS de acest lucru. Produsele venite prin curier, vor fi retrimise tot prin curier, la adresa indicata de client. Statusul produselor aflate in centrul de preluare garantii GsmContact.ro se poate verifica online (dupa autentificare),
produsele pot fi ridicare si din sediul GsmContact.
        
Produsele predate in centrul de preluare garantii GsmContact.ro care nu sunt ridicate in termen de 90 de zile din momentul instiintarii, vor intra in posesia Gsmcontact.ro sau se va percepe o taxa de depozitare de 10 lei / saptamana. 
 
Departament Service – Centru Preluare Garantii
Adresa : Jud. Constanţa, Mun. Constanţa, Piata Tomis 3 , Nr.5
Telefon : +40735387104
E-mail service : office@GsmContact.ro
E-mail reclamatii : office@GsmContact.ro
Program : Luni – Vineri 12:00 – 17:00